• Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Szukasz nowego podejścia do promocji swojej marki za granicą i skutecznego wprowadzenia swojej firmy na nowe rynki? Wysokiej jakości wideo to iskra, której potrzebują Twoje zagraniczne materiały marketingowe. Wykorzystanie wideo to nowoczesny, innowacyjny i imponujący sposób na realizację Twoich ambicji. Sam serwis YouTube przyciąga co miesiąc ponad miliard unikalnych użytkowników; to prawie jedna na dwie osoby w Internecie, które szukają filmów na każdy temat i o wszystkim!

Niezależnie od wielkości firmy i branży, w której działa, nie możesz sobie pozwolić na przegapienie tak prostego i atrakcyjnego sposobu na dotarcie do tak wielu potencjalnych klientów. Oto nasze pomysły na to, jak wykorzystać wideo do pozyskania nowych klientów za granicą, a także kilka najważniejszych wskazówek, jak przetłumaczyć materiał na inny język, w zależności od rynku docelowego.

Przedstaw swoją firmę w formie wideo

Większość firm ma na swojej stronie internetowej stronę "o nas". Dlaczego nie ożywić tej sekcji za pomocą wideo? Krótkie wywiady z pracownikami lub spacer po siedzibie firmy pomogą klientom zrozumieć firmę i jej kluczowe wartości.

Pokaż swoje produkty lub usługi

Zamiast umieszczać na swojej stronie tylko zdjęcia produktów, dlaczego nie zaprezentować ich na filmach promocyjnych lub demonstracyjnych? Badania pokazują, że klienci, którzy oglądają filmy na stronach produktów, są znacznie bardziej skłonni do zakupu i rzadziej zwracają produkty. W rzeczywistości jeden z internetowych sprzedawców odnotował 400% wzrost współczynnika konwersji dla kupujących oglądających filmy online (Ice.com).

Dziel się swoją wiedzą

Bycie uznanym za eksperta w swojej dziedzinie i rozpoznawalność swojego nazwiska w branży może odegrać ogromną rolę w budowaniu marki i pomóc jej stać się marką godną zaufania. Dlaczego więc nie podzielić się swoją wiedzą w formie wideo? Możliwości jest nieskończenie wiele, w tym tutoriale online, przewodniki "jak to zrobić" i demonstracje produktów.

Wyróżnij swoich zadowolonych klientów

Referencje to potężne narzędzie sprzedaży, a nie ma lepszego sposobu na ich prezentację niż wideo. Nagraj wywiady wideo z zadowolonymi klientami, prosząc ich o podzielenie się opiniami na temat Twojej firmy, otrzymanych usług i zakupionych produktów.

Ożywiaj instrukcje

Przedstawienie instrukcji w formie wizualnej tworzy jasne i skuteczne medium, za pomocą którego można fizycznie zademonstrować klientom, jak używać lub dbać o nowy produkt. Jest to o wiele bardziej zabawne i interaktywne niż próby wyjaśnienia w formie tekstowej, a zamieszczenie filmu wideo może przynieść znaczne oszczędności na kosztach druku instrukcji pisemnych.

3 najważniejsze wskazówki firmy Comtec dotyczące tłumaczenia filmów wideo na rynki zagraniczne

1. 1. Przed przystąpieniem do tłumaczenia filmów wideo na języki obce należy przeprowadzić badania odbiorców zagranicznych. Niektóre kolory, obrazy i pomysły mogą nie być odpowiednie na niektórych rynkach.
2. Zdecyduj, jak dokładnie będziesz tłumaczyć swoje materiały wideo. Czy wystarczą wielojęzyczne napisy, czy też bardziej odpowiednie będzie nagranie lektora?
3. Sprawdź, jakie kanały mediów internetowych są odpowiednie do promowania filmów. Na przykład YouTube jest zakazany w niektórych krajach, więc może trzeba rozważyć inne platformy.

Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak tłumaczyć filmy na różne języki, skontaktuj się z nami, dzwoniąc pod numer 01926 335 681 lub wysyłając e-mail na adres info@comtectranslations.com.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn